شرکت شبکه گستر ساینا  با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مشاوره ، فروش و راه اندازی محصولات امنیتی و حفاظتی، آمادگی پخش محصولات هایک ویژن را در سطح استان خراسان رضوی به همکاران فعال دارد.

۱ – درخواست نصب و راه اندازی پروژه

در صورتی که نیاز به نصب محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن در استان خراسان رضوی دارید می توانید به صورت زیر عمل کنید:

  1. به صفحه تماس با ما  رفته و فرم مربوطه را پر کنید.
  2. سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شما ارائه می گردد.
  3. در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه اندازی پروژه توسط شرکت و یا عاملیت های مجاز در استان تبری انجام می شود.

۲ – درخواست خرید

در صورتی که تنها نیاز به خرید محصولات هایک ویژن دارید، با شماره ۰۲۱۵۴۰۲۹۰۰۰ تماس گرفته تا همکاران با لیست قیمت را برای شما ارسال نمایند. لازم به ذکر است که در لیست مربوطه تمامی اطلاعات محصولات به همراه عکس، پارت نامبر، مشخصات فنی و … قید شده است.

نکته ۱: پس از دریافت لیست در صورتی که در انتخاب محصولات نیاز به مشاوره فنی داشتید می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و اطلاعات دقیق مربوط به هر محصول را دریافت کنید.

نکته ۲: پس از انتخاب محصول و دریافت پیش فاکتور، می توانید سفارش خود را نهایی کنید. بر حسب تمایل می توانید محصولات را در محل شرکت دریافت کنید. در غیر این صورت محصولات به آدرس شما ارسال خواهند شد.

۳ – درخواست خرید با قیمت همکار

همکاران محترم در استان خراسان رضوی می توانند طی تماس با کارشناسان فروش شرکت شبکه گستر ساینا و ارائه مستندات شرکتی و فروشگاهی خود، قیمت های همکاری محصولات را دریافت نموده و همچنین از تخفیفات ویژه آگاه و بهره مند شوند.

می توانند طی تماس با کارشناسان فروش شرکت شبکه گستر ساینا و ارائه مستندات شرکتی و فروشگاهی خود، قیمت های همکاری محصولات را دریافت نموده و همچنین از تخفیفات ویژه آگاه و بهره مند شوند.

تلفن شرکت

۰۲۱-۵۴۰۲۹۰۰۰

۴ – دریافت نمایندگی

شرکت شبکه گستر ساینا از همکاران واجد شرایط در استان خراسان رضوی، جهت دریافت نمایندگی دعوت به عمل می آورد. بدین منظور فرم درخواست اهدای نمایندگی را تکمیل و ارسال نمائید. کارشناسان ما پس از بررسی اطلاعات مندرج در فرم در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

فرم نمایندگی

سایر نمایندگی های هایک ویژن در استان خراسان رضوی:

  • نمایندگی هایک ویژن در مشهد
  • نمایندگی هایک ویژن در تربت حیدریه
  • نمایندگی هایک ویژن در نیشابور
  • نمایندگی هایک ویژن در سبزوار
  • نمایندگی هایک ویژن در قوچان
  • نمایندگی هایک ویژن در گناباد