راهکار امنیتی هوشمند پارکینگ‌های هایک‌ویژن امنیت را به آسان‌ترین نحو ممکن در دسترس شما قرار می‌دهد.
دوربین‌های نظارت تصویری ما در کنار ضبط‌کننده‌ها و کنترل‌کننده‌های دسترسی به وسیله عملکردهای هوشمند، ترکیبی ایده‌آل را فراهم می‌آورند.


هایک‌ویژن به کمک:                          

  • پلتفرم مدیریت مرکزی قدرتمند
  • دوربین‌هایی که تصاویر را با بهترین کیفیت رنگ حتی در شرایط نامساعد از نظر نور محیط ثبت می‌کنند
  • تشخیص شماره پلاک وسایل نقلیه به صورت خودکار

و ویژگی‌هایی دیگر، هر آن‌چه یک پارکینگ برای اطمینان از مدیریت موثر و هوشمند شبانه‌روزی نیاز دارد را به شما عرضه می‌کند.

راهکار هوشمند هایک‌ویژن برای پارکینگ‌ها

مانیتورینگ محیط پارکینگ

پارکینگ‌های بزرگ نیاز به مدیریت دقیق دارند تا از جریان ترافیک، ضبط و ذخیره تصاویر و حل مشکلات در صورت بروز تصادف اطمینان حاصل کنند. راهکار هایک‌ویژن ویژگی‌های هوشمندی را به کار می‌گیرد تا محیط پارکینگ شما به طور موثر مدیریت و نظارت شود و رضایت بازدیدکنندگان را به همراه داشته باشد.

  • دوربین‌های چند تصویره: این مجموعه دوربین‌ها از چهار یا هشت تصویر مختلف در زوایای متفاوت تشکیل شده‌اند تا نمای پانورامایی ۱۸۰ یا ۳۶۰ درجه افقی را به وجود آورند. یک دوربین HD PTZ می‌تواند تصاویری با جزئیات باورنکردنی را حتی در شرایط نامناسب نوری ثبت کند.
  • دوربین‌های ضدتاریکی: روشنایی محیط پارکینگ‌ها می‌تواند چالشی بزرگ برای دوربین‌ها باشد. دوربین‌های ضدتاریکی هایک‌ویژن حتی در شرایط کم نور که تنها منبع نور ستاره‌ها هستند نیز، تصاویری با کیفیت رنگ خارق‌العاده را ثبت می‌کند.

کنترل دسترسی وسایل نقلیه

در پارکینگ‌های بسیار بزرگ، میزان زیاد مراجعین ممکن است باعث ازدحام در ورودی پارکینگ شود. در این گونه پارکینگ‌ها مدیریت کارآمد و امنیت مهم‌ترین موارد هستند.

  • دوربین‌های ANPR: دوربین‌های هایک‌ویژن به وسیله تشخیص خودکار شماره پلاک می‌توانند خودروهای VIP را تشخیص داده و ورود آن‌ها را اعلام و تایید کنند.
  • پنل نمایش LED یکپارچه: به وسیله یکپارچه کردن نمایشگر LED ورودی، هرآن‌چه نیاز دارید در دسترس شما خواهد بود.

مانیتورینگ فضای بیرونی

با استفاده از دوربین‌های ضدتاریکی PTZ هایک‌ویژن که رزولوشنی تا 1920X1080 Full HD و زوم اپتیکال ۲۳ برابر دارند و به تکنولوژی ردیابی هوشمند مجهز هستند، می‌توانید به بالاترین سطح از امنیت محیط بیرونی پارکینگ دست پیدا کنید.

  • دوربین ۲مگاپیکسلی PTZ با زوم ۲۳ برابر: دریافت تصویر با کیفیت Full HD به صورت یکپارچه با  تشخیص و ردیابی هوشمند خودکار به منظور شناسایی اتفاقات غیرمعمول در حال رخ دادن در فضای بیرونی.

مرکز مدیریت

مرکز مدیریت هسته اصلی یک سیستم دوربین مداربسته است که در آن تمامی عملیات‌ها به صورت لحظه‌ای رصد می‌شوند. راهکار هایک‌ویژن ارائه‌دهنده بالاترین سطح از پایداری، کنترل و مدیریت داده‌ها و پاسخگویی به هشدارها است. با استفاده از این راهکار در کنار تمام ویژگی‌های دیگر، بهبودی چشم‌گیر در عملکرد کسب و کارتان را شاهد خواهید بود.

  • پلتفرم مدیریت ویدئو: HiCentral هسته مرکزی سیستم مداربسته است که مدیریت، بررسی، بازپخش و کنترل تمام عملیات روزانه در تمام دستگاه‌های متصل را به عهده دارد.
  • نمایشگرها: که تمامی دستگاه‌های نمایش از مانیتورهای کوچک تا نمایشگرهای دیواری قابل گسترش را شامل می‌شود.