آدم‌ها تکنولوژی را می‌سازند!

 

ما که هستیم؟

ما میوا هستیم! یکی از برترین برندهای ایرانی در زمینه ارائه محصولات و راهکارهای نوین حوزه تکنولوژی، که به واسطه دانش، تجربه و مسئولیت‌پذیری همکاران متخصصمان، موفق به کسب سهم قابل توجه و جایگاه ویژه‌ای در بازار تکنولوژی ایران شده‌ایم.

از محصولات تحت پوشش برند میوا، می‌توان به انواع مانیتورهای صنعتی، سیستم‌های نظارت تصویری و تجهیزات وابسته به آن  اشاره کرد. محصولاتی که با وسواس و اهمیت به جزئیات برای شما ساخته شده‌اند.

میوا توسط شرکت نام آشنای مادیران (مرکز ماشین‌های اداری ایران) و در سال ۱۳۸۷ خلق شد. این برند فعالیت خود را با ورود به بازار لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر مانند موس، کیبرد، اسپیکر و… آغاز نمود، و موفق شد تا در مدت کوتاهی بیش از ۱۵٪ از سهم بازار تجهیزات جانبی کامپیوتر را به خود اختصاص دهد.

میوا پس از کسب موفقیت در زمینه تجهیزات جانبی کامپیوتر، اقدام به تولید سیستم‌های نظارت تصویری و تجهیزات وابسته، به طوری که هم‌اکنون جزو تامین کننده‌های بزرگ این محصولات در ایران است.

مادیران، نماد اطمینان

گروه مادیران که در سال ۱۳۴۳ تاسیس شده است، یکی از معتبرترین و موفق‌ترین شرکت‌های حوزه IT در ایران می باشد. این کسب و کار شامل شرکت های ثبت شده در بورس و همچنین شرکت های خصوصی می‌باشد که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه‌ای اداره می‌شود.

بیش از ۵۰ سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش مادیران در سراسر کشور از افتخارات این شرکت است.

در سال ۱۳۸۵ مادیران با خلق برند ایکس ویژن وارد بازار تجهیزات صوتی و تصویری شده، و کیفیت بالای محصولات موجب قرارگیری این برند در جایگاه نخست بازار شد. سپس در سال ۱۳۸۷ با خلق دومین برند خود یعنی میوا، وارد بازار تجهیزات جانبی کامپیوتر و همچنین راهکارهای تکنولوژی شد.

میوا

توزیع کننده و نمایندگی رسمی محصولات نظارت تصویری میوا

شرکت شبکه گستر ساینا به عنوان توزیع کننده رسمی محصولات نظارت تصویری میوا از شرکت مادیران آماده مشاوره ، تامین و اجرا پروژه های مختلف می باشد

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید