کسب و کارهای مالی مانند بانک‌ها، موسسات اعتباری و صرافی‌ها همواره در برابر خطراتی دائمی آسیب پذیرند. هایک ویژن با درک صحیح نیازهای منحصر به فرد این کسب و کارها، راهکارهایی پایدار را پیشنهاد می‌کند.

راهکار هوشمند نظارت تصویری ویژه کسب و کارهای مالی هایک ویژن قابلیت‌های هوشمند و پرقدرتی را در کنار تکنولوژی‌های پیشرفته به کار گرفته است تا به ارائه راهکار مانیتورینگ یکپارچه و متمرکز برای کلیه ساختمان‌های مرتبط با این تجارت، از دفاتر شعب و مراکز خدماتی تا خزانه کمک کند. این راهکار به آسانی پیاده‌سازی، مدیریت و تجمیع می‌شود.

هایک ویژن به نظارت مستمر و موثر دارایی‌های بانک، مدیریت امنیت پرسنل و مشتریان، محافظت از بخش‌های حساس تحت نظارت و دستگاه‌های عابربانک با قابلیت اطمینانی بی نظیر کمک می‌کند.

علاوه بر این ها، راهکار نظارت تصویری هایک ویژن برای فراهم آوردن کسب و کاری بهتر قدرت پاسخگویی، اثربخشی و رضایت مشتریان را بهبود می‌بخشد.

 

راهکاری هوشمند برای امنیت موسسات مالی

استفاده از راهکار هوشمند هایک ویژن، مزایای ویژه‌ای برای سازمان به ارمغان می‌آورد:

  • اطمینان از تامین امنیت کارمندان و مشتریان به صورت شبانه روزی

  • جمع آوری آرشیو تصویری پایدار

  • افزایش امنیت در مبادلات مالی و بهبود رضایت‌مندی مشتریان

  • مدیریت یکپارچه و کارا تمامی شعب


سناریوهای کاربردی



تامین امنیت عابربانک‌ها و محدوده باجه‌ها

هایک ویژن راهکاری کامل برای تامین امنیت دستگاه‌های عابر بانک و محدوده باجه آن‌ها ارائه می‌دهد.

  • دوربین‌های مخصوص عابربانک‌ها

تصویر با کیفیت HD، طراحی شده برای کمترین میزان جلب توجه، مجهز به دو لنز متفاوت برای مشاهده دو جهت مختلف

  • دستگاه‌های ضبط تصویر از دستگاه‌های عابر بانک

ساختار فیزیکی اختصاصی، پشتیبانی از پوشش اطلاعات تراکنش‌های مالی

  • دوربین‌های ویژه باجه‌های عابربانک

پوشش کلیه فضاهای موجود در باجه عابر بانک به کمک یک دوربین با زاویه دید گسترده

*در نظر داشته باشید پوشش اطلاعات تراکنش‌ها در کنار حل بهتر معضلات شایع مشتریان، باعث بهبود امنیت تراکنش‌ها نیز خواهد شد.*


نظارت بر ورودی‌ها و راهروها

هایک ویژن مجموعه‌ای کامل از راهکارها را برای دستگاه‌های عابربانک و تامین امنیت محدوده اطراف آن فراهم می‌کند.در یک مجموعه مالی، محیط‌های ورودی و لابی‌ها پر ترددترین مکان‌ها هستند که برای حفط امنیت، نیاز به وجود تصاویری دقیق از چهره‌ها، حتی در نقاط با شدت نور بالا داریم.


  • دوربین‌های WDR پیشرفته

دوریبن‌های سری ضد نور هایک ویژن به منظور به دست آوردن تصویری با کیفیت و وضوح بالا به WDR تا ۱۴۰dB مجهز هستند. به این ترتیب حتی در محیط‌های با وجود نور مستقیم خورشید و شدت نور بالا نیز کیفیتی مطلوب در اختیار خواهیم داشت.

  • دوربین‌های 4K Ultra HD

هایک ویژن سبد محصولی گسترده‌ای از دوربین‌های ۴K را برای دستیابی به بالاترین سطح کیفیت عرضه می‌کند. این دوربین‌ها تنوعی چشمگیر دارند، از دوربین‌های ثابت باکس مجهز به لنز با دامنه دید وسیع اختصاصی تا دوربین‌های Panoramic fisheye.

  • تشخیص هوشمند

دوربین‌های هوشمند تحت شبکه شرکت هایک ویژن مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوشمند مانند تشخیص نفوذ، تشخیص چهره، تشخیص اضافه یا کم شدن اشیا از محیط و مانند این‌ها را به منظور کمک بهتر به مدیریت امنیت درون سازمانی فراهم می‌آورد.

باجه‌ها و صندوق‌ها

حجم بالای تراکنش‌های مالی روزانه، از امضای مدارک تا تایید وام‌ها، ممکن است سازمان‌های مالی را در مقابل سوء‌تفاهم‌ها و مشاجرات احتمالی با مشتریان آسیب پذیر کند.


دوربین‌های مخصوص صندوق مجهز به دو لنز

دوربین دو لنز مخصوص صندوق هایک ویژن که Monovu نام دارد، به طور خاص برای کاربری‌هایی طراحی شده است که در آن نیاز مبرم به تصاویر نمای بسته با کیفیت بالا از دو طرف یک تراکنش مالی مورد نیاز است.


مرکز امنیت

ذخیره‌سازی تصاویر ضبط شده از عملیات مختلف صورت گرفته در یک سازمان مالی از مهم‌ترین اجزای یک سیستم کامل دوربین مداربسته است. این فرایند نیاز به سیستمی پایدار دارد که امکان مدیریت حفاظت از داده‌ها و عملیات امنیتی را فراهم کند.

 

  • Embedded NVR:

هایک ویژن متنوع‌ترین خط تولید ضبط‌کننده‌های embedded شبکه را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در هر سطحی به وجود آورده است. این تجهیزات بازه ای از ۴ تا ۲۵۶ کانال را شامل می‌شوند.

  • پلتفرم مدیریت ویدئو

هسته اصلی سیستم مدیریت دوربین‌های مداربسته شرکت هایک ویژن HikCentral نام دارد. این سیستم قابلیت بررسی، بازپخش و کنترل تصاویر را در هر لحظه برای شما فراهم می‌کند.

  • سرور ذخیره‌سازی شبکه

یک خط تولید الزامی برای فراهم آوری ذخیره‌سازی ایمن داده‌ها در درازمدت

  • سیستم نمایش

هایک ویژن تجهیزاتی متنوع از مانیتورهای کوچک تا تلویزیون‌های بزرگ دیواری را تولید می‌کند.