در جهان مبتنی بر ارتباطات، گرانبهاترین دارایی‌ها چیزی نیست جز محتوای دیجیتال!

Thecus، با تجربه‌ای ده ساله (تأسیس در سال 2004) و برخورداری از تیم متخصصی شامل کارشناسان خبره در زمینه تحقیق و توسعه، مفتخراست که با گسترش و ایجاد نوآوری در تجهیزات ذخیره سازی به منظور نگهداری ایمن و مطمئن اطلاعات، اقدام به ارائه جامع‌ترین محصولات برای تضمین پایداری آن محتوای ارزشمند کرده است. ارزش گذاری بر طیف وسیع کاربران و تنوع نیازمندی‌های آنان، Thecus را بر آن داشته است تا به منظور رفع نیازهای شرکت‌های کوچک و نوپا، متوسط و یا حتی بزرگ و حرفه‌ای، به صورت هدفمند اقدام به ارائه محصولات با کیفیت بالا بنماید. همنشینی Thecus با ابر شرکتهایی همچون Intel Acronis ،Plex و McAfee با هدف یکپارچه‌سازی و توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای ارائه کننده سرویس ذخیره‌سازی، خود نشان دهنده آرمان ارزشمند این کمپانی در راستای حمایت از کاربران توسط جامعیت بخشی به محصولات ارائه شده می‌باشد. شرکت Thecus برای توسعه هرچه بهینه تر راهکارهای ذخیره‌سازی برای محدوده وسیعی از کاربران، دارای تیمی متشکل از کارشناسان خبره و حرفه‌ای با تجربیات بالا در هر دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌باشد و لذا به پشتوانه تجربیات آنان توانسته است محصولاتی کارا با کاربری آسان در همه سطوح ارائه دهد. تمرکز این شرکت بر ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای استفاده هرچه آسانتر کاربران در محیط‌های ذخیره سازی مبتنی بر شبکه و حتی زندگی روزمره مردم استوار است.

نقاط برتری اصلی Thecus:

– کیفیت: تعهد به ارائه محصولاتی با بالاترین سطح کیفی.
– نوآوری: تمرکز سرمایه گذاری بر توسعه و گسترش راهکارهای کارآمد.
– یکپارچه سازی: درک نیازهای مشتری و فرآهم ساختن طیف جامعی از محصولات به منظور برآورده‌سازی نیازهای متنوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در سطوح مختلف.
– اطمینان پذیری: ارائه بالاترین سطوح امنیتی درکنار سهولت در راهبری و کاربری

Thecus با هدف ارائه خدمات و محصولاتی جهان شمول در حوزه ذخیره‌سازی مبتنی بر شبکه، اقدام به گسترش سطح دانش خود نموده است. تعهد به پژوهش‌های فنی و طراحی سامانه فروش و خدمات پس از فروش بین‌المللی حاصل تلاش این شرکت برای ایجاد رضایتمندی در مشتریان از محصول خریداری شده ایشان می‌باشد. Thecus، شبکه فروش و شرکای تجاری‌اش بر اساس پیمانی اخلاقی و آرمان گرایانه که با یکدیگر دارند متعهد می‌شوند تا با ارائه محصولاتی بر پایه راهکارهای نوین و امن، باعث افزایش توانمندی کاربران در عین سهولت برای متمرکز ساختن محتوای حائز اهمیت و با ارزششان شوند.