دزدگیر اماکن چیست

با داشتن یک دزدگیر منزل امنیت را به خانه های خود بیاورید. می توان گفت بعد از امنیت مالی داشتن امنیت در محل کار و یا منزل از اهمیت بالایی برخوردار بوده. پس بشر برای این امنیت به فکر ساختن سیستم اعلام سرقتی برای اماکن افتاد. در واقع دزدگیر منزل، سیستم های هوشمندی بوده که امنیت دائمی را در زمینه های مختلف مانند سرقت، آتش سوزی و… به محل می بخشد.

از اولین دزدگیر ها می توان به سیستم هایی اشاره کرد که با ایجاد صدا و آژیر صاحب ملک را از وجود افرادی به حریم شخصی وی با خبر می کند. اما امروزه این سیستم پیشرفت چشمگیری داشته و با استفاده از ابزار های اطلاع رسانی مثل خط تلفن ثابت و یا سیم کارتی مخاطب را از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است آگاه می سازد.

معرفی انواع دزدگیر اماکن

یکی از معیار های طبقه بندی دزدگیر منزل و یا دزدگیر مغازه نوع سیستم هشدار دهند آن است. که بر اساس این طبقه بندی در سه گروه قرار دارد:

دزدگیر اماکن ساده

طراحی این محصول بر پایه صدا و آژیر است. از معایبشان این بوده که به تلفن و یا خط ثابت وصل نمی شوند. بنابراین مخاطب مورد نظر فقط در صورتی می تواند متوجه ورود افراد غیر مجاز شود که به آن نزدیک باشد. حال اگر این فرد در مکانی به دور از سنسور باشد دیگر متوجه ورود افراد غیر مجاز به مکان نمی شود.

دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت

این نوع دزدگیر به راحتی امنیت را به محل شما می بخشد. با عمل کردن هر کدام از سنسور های دزدگیر و یا احساس هر گونه حرکتی، از طریق تماس به مخاطب اطلاع رسانی می شود. تفاوت هر کدام از دستگاه ها در دقت و کیفیت آن بوده.

دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت و تلفن کننده سیمکارتی

برای رفع کردن تمامی محدودیت ها، نوع جدیدی از دزدگیر توسط شرکت فایروال به نمایندگی های مورد تایید این شرکت عرضه شده که در صورت احساس هر گونه حرکت و خطری از طریق پیامک و تماس مخاطب را در جریان شرایط پیش آمده قرار می دهد.

محصولات فایروال

فایروال در طول چند دهه اخیر یکی از نام آشنا ترین برند های تولید کننده دزدگیر اماکن در ایران بوده و تمام تلاش خود را کرده تا بهترین محصولات را در این زمینه به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.
از ابتدای مسیر بنا را بر این شعار گذاشتیم ” هر خانه ی امن ردپایی از ما خواهد داشت” و تمام سعی خود را کردیم امنیت اماکن را نه فقط در فروش محصولات بلکه در قالب مجموعه‌ای از دانش، کــارشنـــاســـــی و تـــخــصــــص بــه شــمــــا عــزیــــزان ارائـــــه کـنـیـــــم.